מדיניות החזרות, שינוי וביטול הזמנות:
7.1. בקשה להחזר, שינוי או ביטול עסקה יועברו לאתר באחד מאמצעי ההתקשרות המופיעים בתחתית התקנון, או באמצעות טופס מקוון באתר.
7.2. החזר, שינוי או ביטול הזמנה יתאפשרו בהחזר כספי או בהחלפה בטווח זמן של עד 14 יום לאחר קבלת ההזמנה על ידי הלקוח.
7.3. ההחזר הכספי יעשה באמצעי התשלום שבו ביצע הלקוח את ההזמנה.
7.4. במידה וההחזר, השינוי או הביטול יתבקשו לאחר 14 יום מקבלת ההזמנה, בקשה להחזר, שינוי או ביטול עסקה עקרונית לא יתאפשרו, או יתאפשרו אך ורק בכפוף לשיקול דעתו הבלעדי של האתר.
7.5. החזר, שינוי או ביטול יאושרו לאחר שהלקוח יקבל הודעה בכתב מהאתר המאשרת זאת.
7.6. במקרה שהחזר, שינוי או ביטול נעשו מפני שהלקוח התחרט (ולא עקב פגם או אי התאמה) הן יאושרו על ידי האתר בכפוף לתנאים הבאים:
7.6.1. המוצר יוחזר בצירוף חשבונית עסקה או הוכחת עסקה;
7.6.2. המוצר ייבדק ויוחזר ארוז בצורה נכונה באריזתו המקורית ובלי סימני שימוש;
7.6.3. הלקוח יצרף מכתב/הסבר (אם יש צורך) הכולל את פרטי ההזמנה;
7.6.4. העלויות הכרוכות בהחזרת ההזמנה תחולנה על הלקוח;
7.6.5. יגבו דמי ביטול בגובה 5% מסכום המוצר או בסך 100 ש״ח (לפי הנמוך מבניהם).
7.7. לא יהיה ניתן להחזיר או לבטל מוצר שנעשה בו שימוש ו/או שאריזתו נפגעה.
7.8. מוצר שיוגדר כפגום על ידי הלקוח ייבדק על ידי האתר. במידה ולאחר בדיקת האתר המוצר ימצא תקין ו/או שהמוצר נפגם לאחר שנתקבל על ידי הלקוח, הלקוח לא יקבל החזר כספי ויהיה באפשרותו לבקש את שליחת המוצר חזרה אליו בכפוף לתשלום דמי משלוח פעם נוספת והכל בכפוף למדיניות האספקה של האתר.
7.9. במידה והמוצר הוחזר בגלל פגם במוצר או טעות מצד האתר, וצוות האתר אישר זאת, החזר המשלוח יינתן על ידי האתר.
7.10. האמור בסעיף 7 לעיל כפוף לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.