top of page

הצהרת נגישות                                   

הצהרת הנגישות - פתיח

  1. הצהרה זו עודכנה לאחרונה ב – ב-מאי, 2025.

  2. בספלאש טייקר חשוב לנו ששירותינו יהיו נגישים עבור אנשים עם מוגבלויות ולשם כך אנו פועלים לטובת הנגשת האתר באמצעים טכנולוגיים.

  3. בין היתר מטרתנו להנגיש את האתר לבעלי מוגבלויות הבאים:

    • עיוורים ולקויי ראיה על ידי שימוש בתוכנת "קורא מסך";

    • אנשים עם מוגבלות מוטורית בידיים המקשות על תפעול העכבר;

    • אנשים עם לקות שמיעה הזקוקים לכתוביות בזמן צפייה בסרט וידאו.

התוסף

  1. לשם הנגשת האתר, הטמענו את מערכת  AccessPro (להלן: "התוסף").

  2. באמצעות התוסף, ניתן להטמיע באתר פתרונות נגישות מתקדמים, מבלי לעשות שינויים בקוד האתר )התאמה לרגולציית ADA).

 

רמת הנגישות

  1. אתר זה עומד ככל הניתן בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.

  2. התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA.

  3. תקן ישראלי זה הינו זהה למסמך הקווים המנחים של הארגון הבינלאומי העוסק בהנגשת אתרים W3C- מסמך WCAG 2.0 .

 

תיקונים והתאמות שבוצעו

  1. ההתאמות מותאמות לתצוגה במרבית הדפדפנים וכן לשימוש בטלפון סלולרי.

  2. בדיקות הנגישות בוצעו בקורא מסך מסוג _________. 

  3. בין היתר, באמצעות התוסף, המשתמש יוכל להשתמש בפונקציות כדלקמן: 

    1. הקפדה על הנחיות WCAG 2.2 AA.

    2. ממשק משתמש מותאם אישית: משתמשים עם מוגבלויות יכולים להתאים אישית את הממשק.

    3. תאימות מבוססת בינה מלאכותית: שימוש בבינה מלאכותית כדי לשמור על נגישות במהלך עדכונים.

    4. מאפייני ARIA: נתונים עבור קוראי מסך באמצעות מאפייני ARIA.

ניווט אופטימלי בקורא מסך ובמקלדת:

  1. אופטימיזציה של קוראי מסך: מאפייני ARIA לנתונים משמעותיים.

  2. תיאור תמונה: תיאורי תמונה אוטומטיים להבנה טובה יותר.

  3. טכנולוגיית OCR: חילוץ טקסט מתמונות.

  4. ניווט במקלדת: יכולת פעולה משופרת של המקלדת.

  5. תפריטי דילוג תוכן: ניווט קל עם קיצורי דרך.

  6. טיפול בחלונות קופצים: טיפול משופר בחלונות קופצים.

  7. קיצורי דרך: גישה מהירה לרכיבים מרכזיים באמצעות קיצורי דרך.

פרופילים מיוחדים עבור מוגבלויות:

  1. פרופיל בטוח לאפילפסיה: גלישה בטוחה עם טריגרים מופחתים.

  2. פרופיל לקויי ראייה: ממשק משופר עבור לקויות ראייה.

  3. פרופיל לקויות קוגניטיביות: תכונות מסייעות עבור מוגבלויות קוגניטיביות.

  4. פרופיל ידידותי למשתמשי ADHD: הסחות דעת מינימליות עבור משתמשי ADHD.

  5. פרופיל משתמשים עיוורים: תאימות לקוראי מסך פופולריים.

  6. פרופיל ניווט במקלדת: ניווט באמצעות פקודות מקלדת.

התאמות ממשק משתמש הניתנות להתאמה אישית:

  1. התאמות גופן: התאמה אישית של הגדרות גופן לקריאה.

  2. התאמות צבע: בחירת ניגודיות וסכמות צבעים.

  3. אנימציות: השבתת אנימציות לבטיחות המשתמש.

  4. הדגשת תוכן: הדגשת אלמנטים מרכזיים.

  5. השתקת שמע: השתקת אתר האינטרנט באופן מיידי.

  6. הפרעות קוגניטיביות: מנוע חיפוש מקושר להבנה טובה יותר.

  7. פונקציות נוספות: אפשרויות שונות הניתנות להתאמה אישית.

תמיכה בדפדפנים ובטכנולוגיה מסייעת:

  1. דפדפנים נתמכים: Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera, Microsoft Edge.

  2. קוראי מסך נתמכים: JAWS (Windows/MAC), NVDA (Windows/MAC).

כמו כן:

  1. הדגשת קישורים באתר;

  2. ניגודיות צבעים באתר;

  3. הגדלת הטקסט;

  4. ריווח הטקסט;

  5. ביטול הנפשות;

  6. תמיכה בדיסלקציה;

  7. סמן מוגדל;

  8. יישור הטקסט;

  9. תיאור לתמונות;

  10. הדגשת כותרות;

  11. גופן קריא;

  12. ועוד פי שמפורט בהצהרת תוסף באתר.

 

החרגות

  1. למרות מאמצינו הרבים בביצוע התאמות נגישות באתר, ייתכנו עמודים בהם התאמת הנגישות אינה מיטבית (מקומות בהם הנגישות לא פועלת כראוי, או שאף טרם הונגשו).

  2. מה לא נגיש באתר? (לבדוק עם בונה האתר אם ידוע לו)

  3. אם נתקלתם בבעיה או שיש לכם הערה או שאלה, נשמח אם תכתבו לנו בכדי שנתקן את הנדרש בהקדם האפשרי. כמו כן, ייתכן והאתר מציג תוכן גם מאתרים אחרים שטרם הונגשו ואיננו יכולים להיות אחראים לתוכן צד ג', אך נשמח לקבל הערותיכם ולהסב תשומת ליבנו לנושא.

 

 

יצירת קשר

  1. נשמח לתת מענה לכל טענה בנוגע לנושאי הנגישות.

  2. על מנת שנוכל להתייחס לטענה נודה על פנייה רחבה ככל שניתן הכוללת את תיאור הבעיה, את הדפדפן בו השתמשתם, את העמוד שבו ניסיתם לבצע פעולה שלא צלחה וכיוצ"ב.

  3.  את הפנייה ניתן לעשות באמצעים הבאים:

שם: אלכס מילמן

📧 דוא"ל: splashtaker@gmail.com  📞 טלפון: 0524336163  📬 ניתן לפנות גם בדואר: רח’ זבולון 27 קרית אתא. אנו מתחייבים לטפל בכל פנייה בהקדם, באופן מכבד, מקצועי ונגיש.

 

bottom of page