מדיניות משלוחים
-
מדיניות אספקה:
-
האתר ידאג לאספקת הזמנה שבוצעה באתר לכתובת הלקוח כפי שהוזנה על ידו בעת ביצוע הרכישה באתר ו/או לכל מקום אחר עליו יסכימו הצדדים בעת ביצוע הזמנה באתר.
-
הזמנות שיבוצעו באתר יטופלו ויסופקו ללקוח בלוחות זמנים הבאים:
-
עד 90 ימי עסקים: באמצעות דואר רשום או שליח עד הבית, ללא עלות נוספת, לכל חלקי הארץ;
-
יצוין כי המשלוח מבוצע בשילוח ימי מחו"ל בשל המאפיינים הייחודיים של המוצר, ולכן הזמן הצפוי למשלוח הוא כאמור עד 90 ימי עסקים.
-
״יום עסקים״ – ימי ראשון עד חמישי, להוציא ימי שבתון של כלל המשק, ערבי חג וימים בהם הבנקים בישראל לא עובדים.
-
אין סכום מינימום להזמנה באתר, האתר רשאי לקבוע סכום מינימום לביצוע הזמנה באתר בכל עת.
-
במקרה שבו מוצר שהוזמן באתר אינו זמין במלאי, האתר יעדכן את המזמין.
-
אם הלקוח לא יהיה נוכח בביתו בעת הגעת השליח, בשעה שתואמה אתו מראש, ההזמנה תוחזר ותשלח פעם נוספת בכפוף למדיניות האספקה של האתר ולאחר תשלום דמי משלוח נוספים על ידי הלקוח.
-
אספקת הזמנות תתאפשר בתחומי מדינת ישראל, ובכפוף לתנאים הבאים:
-
ישנה נגישות סבירה למקום ההזמנה;
-
חברת השליחויות של האתר מבצעת חלוקה באותו אזור;
-
אם מדובר בארגון, מוסד, קיבוץ או ישוב שלא ניתן להגיע אליהם ללא אישור מיוחד ו/או שאין בהם רישום מוסדר של רחובות ו/או מספרי בתים, ההזמנה תימסר לנקודת החלוקה המרכזית באותו המקום.
-
האתר לא יהיה אחראי לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שיגרם כתוצאה של:
-
כוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטת האתר;
-
מסיבות הקשורות לחברת השליחויות;
-
סגירת המשק כך שפעילות האתר ו/או ספקיו ו/או נותני שירותיו יפגעו, מכל סיבה שהיא.